Bryant varmepumper anmeldelse

3 minutes, 47 seconds Read

Bryant varmepumper findes i tre forskellige modelrækker – Legacy, Preferred og Evolution. Hver klasse er fremragende i deres egen ret og perfekt til opvarmning og køling af dit hjem eller din virksomhed. Se de bedste modeller, de mest avancerede funktioner, fordele og meget mere.

Alle Bryant varmepumper har flere ting til fælles, f.eks. det miljøvenlige Puron som kølemiddel. Puron er vigtigt, fordi det i modsætning til ældre kølemidler ikke nedbryder ozonlaget, og derfor er det bedre for miljøet, samtidig med at det ikke går ud over effektiviteten.

Alle modeller leveres med 10 års garanti på dele. Dette sikrer, at du er dækket i tilfælde af fejl på dele og viser også de høje kvalitetsstandarder, som Bryant lægger i hver eneste varmepumpe, de laver.

Alle modeller af varmepumper er også støjsvage ved deres lave indstillinger, nogle endda helt ned til 58 decibel, takket være et eksklusivt AeroQuiet system II-design. Det er fantastisk, da det betyder, at du ikke behøver at vælge mellem at køle dit hjem og høre dit tv. Med nogle af de mest støjsvage varmepumper på markedet kan du nyde den fred og komfort, som en ny HVAC-enhed vil give dig.

Bryant varmepumpe mode review

Legacy Series

Legacy-serien er den mest prisvenlige af alle de tilgængelige Bryant-varmepumper. De er mindre enheder end Evolution eller nogle af Preferred, men er ideelle til brug i små hjem eller til dem, der ønsker maksimal komfort til en minimal pris.

Alle enheder i denne serie leveres også med en Wi-Fi-kompatibel termostat, så du kan ændre temperaturen i dit hjem, uanset hvor du befinder dig, eller endda justere den på vej hjem fra arbejde, så dit hjem er dejligt køligt, når du kommer derhen. Dette er ideelt, da det sparer dig penge ved ikke at skulle opretholde en temperatur eller stole på timere eller automatiske indstillinger.

Perfekt til små hjem, der ønsker at forbedre deres varme- og køleeffektivitet, er nogle af modellerne i denne serie som 215B endda kompatible med hybridvarme, så dit nye HVAC kan fungere sammen med en eksisterende gasovn.

Preferred Series

Preferred-serien af Bryant-varmepumper er den næste klasse højere end Legacy-serien og tilbyder mere alsidighed end den mindre Legacy-serie. Nogle modeller i Preferred-serien, som f.eks. den kompakte varmepumpe 538B, kan placeres tættere på boligerne – så tæt som 6 tommer på steder, hvor pladsen er trang. Den samme model kan også stables oven på hinanden i en situation med flere boliger.

Modellerne i Preferred-serien har også fjernadgang ligesom Legacy-serien, hvilket giver mulighed for justering fra et hvilket som helst sted. Denne serie arbejder også på et højere energieffektivitetsniveau, idet 226A også har en HSPF-værdi på op til 9,5. Alsidigheden, fleksibiliteten, effektiviteten og den større effekt i Preferred-serien gør den til et godt kompromis mellem funktioner, effektivitet og pris.

Evolution-serien

Når det kommer til ren og skær størrelse, effekt, funktioner, effektivitet, køle- og opvarmningsevne og energibesparelser, er der ingen anden modelserie, der kan tilbyde det så godt som Evolution-serien. Med modeller som 280A, der opnår en HSPF-værdi på op til 13 og en SEER-værdi på op til 20,5, er modellerne i denne klasse yderst effektive og ideelle til større områder.

Med en kapacitet på op til 2-5 tons er de i stand til at opvarme og køle større bygninger, kontorer eller rummelige hjem. HVAC-modellerne i denne serie kan også prale af den mest avancerede termostat, som Bryant tilbyder, Evolution Connex. Dette er ikke en almindelig termostat; med den intelligente evne til at udpege zoner kan den arbejde for at opretholde en jævn opvarmning eller afkøling i hele dit hjem eller kontor.

En af de andre funktioner, der definerer mærket, er, at alle modellerne med totrins- eller variabel hastighed har avanceret affugtning. Du kan overvåge og hjælpe med at styre luftfugtigheden via Evolution Connex-termostaten. Ved at sænke luftfugtigheden forbedres ikke kun komforten, men også sundheden.